روزانه کم کم ۱۰تا ایمیل میگیرم که نوشته فلان ایمیل به طرف نرسید ! چرا ؟ وقتی داشته فرم ثبت نام رو پر میکرده اول آدرس ایمیلش www گذاشته !!! آی مردم به خدا قسم اول آدرس ایمیل www نداره ! نزارید بابا ! بعد نیاین بگین چرا ایمیل فعال سازی واسه من نمیاد !!!
نوشته های مرتبط
dsl جدید
- سینا ارزانی
- ۵ مهر ۱۳۸۹
- 1
بالاخره این اینترنت من فعلا به صورت قرضی راه افتاد. فعلا از سرعتش راضیم… البته به اینی که تو عکس هست نرسه معمولا ۱۷۰-۱۸۰ تا […]
سود خوب
- سینا ارزانی
- ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۶
- 1
امروز یه سود خوب کردم و ۴۰ تومن نصیبم شد. دو تا سیم کارت اعتباری ثبت نام کرده بودم. حالا هر کدوم رو ۳۳ تومن […]
پایان نامه
- سینا ارزانی
- ۱۸ دی ۱۳۸۷
- 6
و بالاخره بعد از ۱.۵ سال گذشتن از پایان دوره کاردانی ، پایان نامه من چاپ شد ! بنده خدا مسوولین دانشگاه که توی این […]
12 دیدگاه برای “ایمیل www نداره”
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده میکند. درباره چگونگی پردازش دادههای دیدگاه خود بیشتر بدانید.
ایمیل WWW داره بابا کی میگه نداره؟؟؟؟؟؟
WWWBEHNAM@GMAIL.COM
۱۰ تا برای تو میاد ۳۰ تام برای من 😆
مردم می ترسن از مغزشون کار بکشن فرسوده بشه
.
.
بهنام… آخه خیلی هاشون ندارن!!! ایمیل رو درست می کنی، کارشون انجام می شه
این مطلب رو در گودر دوستان دیدم!و باید بگم لزوما اینطور نیست که ایمیل www نداشته باشه!بطور مثال http://www.dodo@gmail.com یک ادرس ایمیل هست که دارای www هم است!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بابا حالا من یه چیزی گفتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخ گفتی !
من در عجبم از این ملت ! کلی میل delivary failure میگیرم به خاطر این دبلیوها !
نمیدونم کجا بود ولی یکی از این شرکتهای معتر دیدم که توی قسمت نشانی اینترنتی به جای سایتش یه ایمیل از یاهو داده بود اولش هم www. گذاشته بود
از این ها که زیاده
خیلی از وبلاگ ها رو میشه از طریق همین “اشتباه بزرگ” هک کرد !
راهنمایی:
http://www.blogfa.com/ForgetPassword.aspx
و
https://edit.yahoo.com/registration
نتیجه :
http://www.dorsa.blogfa.com
درسته ! اما هک کردن در راه یادآوری ضعف های امنیتی چیز خوبیه در غیر این صورت کار غیراخلاقی به حساب میاد !
درسته !منم برا همین وبلاگ رو بهش پس دادم (یعنی پسورد وبلاگش رو تغییر ندادم!)
دمت گرم. آدمای خوبی مثل شما کم پیدا میشه