یک سری آدم دزد از عکسهای پرشاپ توی فروشگاه های خودشون استفاده می کردند و پهنای باند رو وحشتناک می دزدیدند من هم زدم ناکارشون کردم 🙂 دست Hotlink Protection درد نکنه ! پهنای باند مصرفی به میزان قابل توجهی کاهش یافت. عکس فوق در سایت آدم های ذکر شده نمایش داده خواهد شد.
نوشته های مرتبط
رازهای Google Adsense
- سینا ارزانی
- ۱۹ دی ۱۳۸۷
- 3
کتابی که مشاهده می کنید کتابی است که شما را به طور کامل با adsense گوگل و راههای کسب درآمد از آن آشنا می کند. […]
ماگ گوگل ریدر
- سینا ارزانی
- ۲۱ شهریور ۱۳۸۹
- 2
ماگ فوق که در تصویر می بینید در فروشگاه پرشاپ عرضه شده است و شما می توانید با قیمت ۴۰۰۰ تومان آن را خریداری نمایید. […]
سوال بعد از امتحان
- سینا ارزانی
- ۲۷ خرداد ۱۳۸۹
- 7
وقتی امتحان میدی و میای خونه مزخرف ترین سوال اینه که امتحانت چطور بود ؟ آخه مادر من اگه من امتحانم رو بد بدم که […]
12 دیدگاه برای “دزد پهنای باند”
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده میکند. درباره چگونگی پردازش دادههای دیدگاه خود بیشتر بدانید.
من که دقیقاً نفهمیدم اونا چیکار کردن و تو چیکار کردی
در هر صورت دمت گرم
هیچی از عکسهایی که توی سایت آپلود شده بود استفاده می کردند و در نتیجه پهنای باند من هدر می رفت همین
دستت درد نکنه سینا جون و دمت گرم
بابا دمت ۳۰۰ درجه …الان خدا می دونه چه حالی اونا پیدا کردن ….اما حقشونه ….
بازم مثل همیشه کارت حرف نداشت سینا
اینترنت ۱۱۰ نداره؟ زنگ بزنی دستگیرشون کنن؟
ایول.
منم نمی دونم چیکار کردی. ولی میدونم هرکاری کردی، یه جائیشون داره بد می سوزه!! 😀
با htaccsee انجام دادی ؟
از توی خود Cpanel راحت تر میشه این کار رو کرد
اما چه کاری کردیا ! دمت جیززززززز
سلام خوبی سینا جان اقا یک خواهش داشتم من یک دعوت نامه پارسا اسپیس می خوام خیلی لازم دارم می تونی کمکم کنید اخه اسم شما رو توی سایت پارسا اسپیس دیدم اگه لطف کنی ممنون میشم راستی یک سایت مثل بلاگفا طراحی کنید چقدر در میاد ممنونم بابت دعوت نامه اگه بدید خیلی اقایی کردید
می بینم که در تعطیلات به سر می بری و آپ نمی کنی 😉
سینا!!!!!
من دچار توهم حاد شدم!!!!!!!!!
به خدا همین پریروزا اینجا یه پست بود در مورد موبایل و پیاده روی و اینا و منم هم یه کامنتی فکر کنم براش گذاشتم… اما الان نیست!!!!!
.
درسته که من این روزا خیلی خیلی قر و قاطی هستم، ولی یعنی اینقدر؟!!!!