یک سری آدم دزد از عکسهای پرشاپ توی فروشگاه های خودشون استفاده می کردند و پهنای باند رو وحشتناک می دزدیدند من هم زدم ناکارشون کردم 🙂 دست Hotlink Protection درد نکنه ! پهنای باند مصرفی به میزان قابل توجهی کاهش یافت. عکس فوق در سایت آدم های ذکر شده نمایش داده خواهد شد.
نوشته های مرتبط
دانلود لینوکس کارآمد
- سینا ارزانی
- ۱۴ آبان ۱۳۸۶
- 10
خیلی سعی کردم لینوکس شریف را که به صورت کاملا فارسی در آمده است را برای دانلود قرار دهم. اما هیچ اثری از این توزیع […]
پارس پیک
- سینا ارزانی
- ۲۲ فروردین ۱۳۸۸
- 11
ما ایرانی ها همیشه عادت داریم عیب ها و ایرادها رو بگیم و همیشه غر بزنیم. اما خیلی کم پیش میاد که وقتی یک موضوعی […]
لیوایز و موبایل
- سینا ارزانی
- ۱۶ تیر ۱۳۸۶
- 0
اول Prada و حالا هم Levi’s . مد بودن تو صنعت گوشی به جایی رسیده که دیگه شرکت های فعال در زمینه مد هم گوشی […]
12 دیدگاه برای “دزد پهنای باند”
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده میکند. درباره چگونگی پردازش دادههای دیدگاه خود بیشتر بدانید.
من که دقیقاً نفهمیدم اونا چیکار کردن و تو چیکار کردی
در هر صورت دمت گرم
هیچی از عکسهایی که توی سایت آپلود شده بود استفاده می کردند و در نتیجه پهنای باند من هدر می رفت همین
دستت درد نکنه سینا جون و دمت گرم
بابا دمت ۳۰۰ درجه …الان خدا می دونه چه حالی اونا پیدا کردن ….اما حقشونه ….
بازم مثل همیشه کارت حرف نداشت سینا
اینترنت ۱۱۰ نداره؟ زنگ بزنی دستگیرشون کنن؟
ایول.
منم نمی دونم چیکار کردی. ولی میدونم هرکاری کردی، یه جائیشون داره بد می سوزه!! 😀
با htaccsee انجام دادی ؟
از توی خود Cpanel راحت تر میشه این کار رو کرد
اما چه کاری کردیا ! دمت جیززززززز
سلام خوبی سینا جان اقا یک خواهش داشتم من یک دعوت نامه پارسا اسپیس می خوام خیلی لازم دارم می تونی کمکم کنید اخه اسم شما رو توی سایت پارسا اسپیس دیدم اگه لطف کنی ممنون میشم راستی یک سایت مثل بلاگفا طراحی کنید چقدر در میاد ممنونم بابت دعوت نامه اگه بدید خیلی اقایی کردید
می بینم که در تعطیلات به سر می بری و آپ نمی کنی 😉
سینا!!!!!
من دچار توهم حاد شدم!!!!!!!!!
به خدا همین پریروزا اینجا یه پست بود در مورد موبایل و پیاده روی و اینا و منم هم یه کامنتی فکر کنم براش گذاشتم… اما الان نیست!!!!!
.
درسته که من این روزا خیلی خیلی قر و قاطی هستم، ولی یعنی اینقدر؟!!!!