این فرندفید این اواخر خیلی مزخرف شده اصلا داره حالم بهم میخوره ازش. بابا فرندفید جایی است برای شیر کردن ۴ تا چیز به درد بخور نه اینکه بیاین بگین شام میخورم ، بفرما چایی ، من رفتم بخوابم و… یک کم بیشتر فکر کنید و ببینید که یک محیط خوب رو چجوری دارید از مفید بودن خارج میکنید! اگه هم میخواین بحث کنید سر یک موضوع درست حسابی بحث کنید این چرت و پرت ها چیه آخه!!!
نوشته های مرتبط
Alien swarm
- سینا ارزانی
- ۲۸ تیر ۱۳۸۹
- 0
شرکت valve یک بازی جدید با نام Alien Swarm معرفی کرده. این بازی تا ساعتی دیگر عرضه می شود و به نظر بازی خیلی جالبی […]
کامپیوترهای قدیمی در پیاده رو
- سینا ارزانی
- ۲۴ شهریور ۱۳۸۹
- 0
تابحال فکر کردید که چه بر سر کامپیوترهای قدیمی میاد ؟ عکسهایی که می بینید را امروز به طور تصادفی شکار کردم.
غرور استیو جابز
- سینا ارزانی
- ۱۱ تیر ۱۳۸۹
- 0
استیو جابز سالهای سال یکی از محبوب ترین شخصیت های من بوده و هست. همواره عاشق سیاست های کاریش و نوآوری هاش بودم. عاشق خلاقیت […]
2 دیدگاه برای “فرندفید چت روم ایرانیان”
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده میکند. درباره چگونگی پردازش دادههای دیدگاه خود بیشتر بدانید.
salam 😉
😎