به علت وجود کلمه karma نمی تونم به این بخش کنترل پنل فروم دسترسی داشته باشم و با و با پیغام مشترک گرامی … مواجه میشم. واقعا که دیگه دارن به گند می کشند. ما که دورشون می زنیم.
نوشته های مرتبط
Leopard – سلام فردا
- سینا ارزانی
- ۲۲ خرداد ۱۳۸۶
- 2
خوب مثل اینکه leopard هم عرضه شده و انگار بدجوری کل ویستا رو خوابونده. نسخه جدید امکانات فوق العاده جذاب و جالبی داره و علاوه […]
Opera 10
- سینا ارزانی
- ۱۲ شهریور ۱۳۸۸
- 7
در وصف Opera 10 نمی توان به یک توییت بسنده کرد. حوصله توضیح ندارم خودتون کار کنید ستایش میکنید Opera 10 را !
وردپرس و لایورایتر
- سینا ارزانی
- ۱۹ آذر ۱۳۸۷
- 0
یک راه ساده واسه فارسی نویسی راحت و بدون مشکل direction توی WordPress استفاده از Windows Live Writer و یک پلاگین به اسم Text Direction […]