به علت وجود کلمه karma نمی تونم به این بخش کنترل پنل فروم دسترسی داشته باشم و با و با پیغام مشترک گرامی … مواجه میشم. واقعا که دیگه دارن به گند می کشند. ما که دورشون می زنیم.
نوشته های مرتبط
دزد پهنای باند
- سینا ارزانی
- ۱۷ اسفند ۱۳۸۷
- 12
یک سری آدم دزد از عکسهای پرشاپ توی فروشگاه های خودشون استفاده می کردند و پهنای باند رو وحشتناک می دزدیدند من هم زدم ناکارشون […]

عشق و پول: چرا موسس ویکتوریا سکرت خودکشی کرد
- سینا ارزانی
- ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
- 6
در اواسط دهه هفتاد میلادی مردی به نام Roy Raymond وارد یک فروشگاه شد تا برای زنش یک سری لباس زیر بخره. (Lingerie یک کم […]