یک اسمایلی : ( رو به راحتی میشه به ( : تبدیل کرد. نیازی نیست پیچش لبها رو بالا پایین کنید فقط کافیه دیدتون رو به قضیه عوض کنید. زندگی هم همینه ! مهم اینه بهش چجوری نگاه کنید
نوشته های مرتبط
گوشی جدید
- سینا ارزانی
- ۱ مهر ۱۳۸۸
- 8
بالاخره بعد از مدت ها بی گوشی بودن یک گوشی درست حسابی خریدم. تا اینجا فقط باید بگم که حرف نداره.
ظاهر جدید
- سینا ارزانی
- ۷ مهر ۱۳۸۶
- 6
امروز کار طراحی قالب جدید بلاگ به پایان رسید. یک سری امکانات جدید هم به بلاگ اضافه شد. از این به بعد پست های بلاگ […]
امتحانات
- سینا ارزانی
- ۲۵ خرداد ۱۳۸۶
- 0
خوب از فردا صبح اولین امتحانم شروع میشه. بعد از دقیقا یک ترم از امشب شروع می کنم به درس خوندن. به نظر شما با […]
8 دیدگاه برای “نگاه به زندگی”
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده میکند. درباره چگونگی پردازش دادههای دیدگاه خود بیشتر بدانید.
خودم از این پستم خیلی خوشم اومد براش کامنت زدم. اسمایلی خودشیفتگی مفرط
بدترین اتفاق های زندگی رو هم میشه با همین تغییر کوچیک به بهترین اتفاقات تبدیل کرد
مهم اینه که چطور نگاه کنی
مثل جمله آندره ژید هستش .
خیلی عالی بود سینا .
به، دوستی که اسمش پشت پاکت های ارسالی LOST و Prison Break هست اینجاست. موفق باشی.
salam
agha een forum lost shoma user hayeh anjoman ghabli ro login nemikone
komak mikonin:
user:arashagha
و سینا فیلسوف می شود…
.
.
ولی جدا زا شوخی، خوشگل بود 🙂
شدیدا خیلی فلسفی بود … خیلی زیبا بود … یاد جمله معروف خودم افتادم ….
خیلی زیبا بود اینو دوبار گفتم 🙂
به قول هدی، و سینا فیلسوف می شود!
ولی همیشه تغییر دیدگاه کارساز نیست!