ای خدا!!! امروز (یعنی دیروز) دوباره همون پام که قبلا پیچ خورده بود پیچ خورد. دارم از درد منفجر می شم الان. بیچاره پام دیگه چیزی ازش باقی نمونده. اسپاگتی شده
نوشته های مرتبط
دعا
- سینا ارزانی
- ۲ مرداد ۱۳۸۷
- 0
خدایا ازت یک چیز میخوام اونم این که افراد جاهل و نادان رو از اطراف من دور کنی و نزاری که با جهالتشون جلوی پیشرفت […]

ارمنستان گرجستان ترکیه
- سینا ارزانی
- ۱۶ فروردین ۱۳۹۵
- 12
ایران ارمنستان گرجستان ترکیه ، بالاخره تصمیم بر این شد عید امسال رو این بار زمینی بریم مسافرت به ارمنستان گرجستان ترکیه ، اون هم […]
بیشتر از حد
- سینا ارزانی
- ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۶
- 0
استفاده بیشتر از حد هم حال میده. همه جا پیشرفت می کنند ما رو به 14K محدود می کنند.