![]()
عجب دورانی بودا. اون زمان هیچکس علاقه نداشت این موجود رو نصب کنه همه با dos و همون Norton Commander یا NC معروف بیشتر از هرچی حال می کردند.
یادمه یه نسخه کاملا فارسی ۳.۱ هم اومده بود
نوشته های مرتبط
رنگارنگ ایرانسل
- سینا ارزانی
- ۱ دی ۱۳۸۶
- 0
طرح های رنگی ایرانسل کاملا عوض شده. طرح طلایی هم برای اعتباری اومده. از sms مجانی هم خبری نیست. http://irancell.ir/Layer2/?id=181
این مطلب طولانیه ، بعدا میخونمش. اما کی ؟
- سینا ارزانی
- ۴ اسفند ۱۳۹۲
- 1
ممکنه بارها براتون پیش اومده باشه که یک مطلب یا مقاله خیلی خوب روی اینترنت دیده باشید اما اون لحظه وقت خوندنش رو نداشته باشید. […]
ریموت دسکتاپ برای لینوکس
- سینا ارزانی
- ۱ بهمن ۱۳۹۰
- 0
یکی از مزیت هایی که همواره برای سرورهای ویندوزی قید می کنند دسترسی به ریموت دسکتاپ و توانایی کار با رابط گرافیکی است. هرچند که […]
یک دیدگاه برای “یادش بخیر”
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده میکند. درباره چگونگی پردازش دادههای دیدگاه خود بیشتر بدانید.
موجود بامزه ای بوده ها