در وصف Opera 10 نمی توان به یک توییت بسنده کرد. حوصله توضیح ندارم خودتون کار کنید ستایش میکنید Opera 10 را !
نوشته های مرتبط
حمایت وبلاگستان فارسی از موسسات خیریه
- سینا ارزانی
- ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
- 4
چند وقت پیش بود، یکی از مسائل نه چندان مهم، در شبکه های اجتماعی و سایتهای خبری پرسرصدا شد و تعداد زیادی از کاربران […]
هفت دلیل بر موفق بودن تبلت مایکروسافت
- سینا ارزانی
- ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
- 0
خوب بالاخره خالق ویندوز هم دست به ساخت یک سخت افزار برای این نرم افزار بزرگ خودش کرد. دیشب مایکروسافت با معرفی surface نامی که […]
کروم و آندروید
- سینا ارزانی
- ۳ شهریور ۱۳۸۸
- 1
به نظر من یکی از بزرگترین اشتباهاتی که گوگل انجام داده این بود که وقتی داشت روی آندروید به این شدت کار می کرد سیستم […]
7 دیدگاه برای “Opera 10”
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده میکند. درباره چگونگی پردازش دادههای دیدگاه خود بیشتر بدانید.
Opera 10 هم اومد، چه خبر خوبی، برم یه نگاهی بندازم ببینم چطور شده
پروژه فارسی سازیش برای مسائل سیاسی که تعطیل کردن ولی …….
سلام من که فقط با فایرفاکس کار می کنم . باید اپرا رو هم امتحانش کنم . نه؟؟
همون فایرفاکس خوبه میتونی مثل من اپرا هم برای احتیاط نصب کنی
اپرا خیلی از فایرفاکس بهتره !
اگه بخوایم ترتیب بندی کنیم اول از همه اپرا بعد فایر بعد سافاری بعدش هم کروم اکسپلورر هم اصلا جزو مرورگرها به حساب نمیاد
منم درمورد اپرا قبول دارم همین الان هم دارم با نسخه ۹.۶ کار می کنم
ولی تو سایت اپرا که برای دانلود نسخه ۱۰ نیست ؟
چرا هست…. من که دانلود کردم. الان هم بود