همینه دیگه انقدر گفتند در کار خدا دست نبرید. هرجا بشر اومده تو کار خدا دست برده جز خرابکاری هیچ کاری نکرده. فقط دردسر پشت دردسر. هیچ وقت هم عبرت نمیگیره که! بابا جون هرکسی که دوست دارید به چیزی که به شما مربوط نمیشه کاری نداشته باشید. می پرسید چرا انقدر شاکیم ؟ از صبح شصتاد بار ویندوز نصب کردم هر کدوم بدتر از اون یکی ! یکیش نصب می کنی میبینی ۱۰۰تا برنامه باهاش نصبه ! یکیش شصت تا زلم زیمبو آویزونش کرده ! آخریش که دیگه شاهکار بود ! سرویس پک ۴ ! زدن رو دست مایکروسافت. دارند باهاش رقابت می کنند. پدرم در اومد تا تونستم یک اکس پی اورجینال دست کاری نشده پیدا کنم. عزیزانم تو کار خدا دست نبرید ! خدایی که مایکروسافت رو آفرید بهش یک حکمتی داده که به شما نداده وگرنه اون از شما بهتر بلده جنگولک بازی در بیاره
نوشته های مرتبط
تولد
- سینا ارزانی
- ۶ خرداد ۱۳۸۸
- 7
خوب مثل این که از امروز دیگه ۲۲ سالم میشه و میرم توی ۲۳ سالگی. کم کم دارم بزرگ میشم ها! پی نوشت : یکی […]
قد کشیدن
- سینا ارزانی
- ۴ شهریور ۱۳۸۷
- 0
چند روزه که همه عضلات و استخوان های بدنم درد میکنه ! یکی میگه داری قد میکشی! مگه قد کشیدن اینجوریه؟
تابستون
- سینا ارزانی
- ۳۱ خرداد ۱۳۸۹
- 4
خوب امتحان های این ترم هم تموم شد و از فردا تابستون شروع میشه. برای تابستون امسال کلی برنامه ویژه دارم و انقدر سرم شلوغ […]